Αρχική » Επιστροφές - Υπαναχώρηση

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ - ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του εκάστοτε προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία και το προϊόν είναι άθικτα. Σημειώνεται επίσης ότι τα έξοδα αποστολής πριν και μετά την επιστροφή επιβαρύνουν τον πελάτη.Σε περίπτωση που δεν θα πληρούνται οι παραπάνω όροι οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές. Αν υπάρχει ζημιά στο προιόν και  οφείλεται σε αντικανονική χρήση, το προϊόν θα σας επιστραφεί.

Σε περίπτωση απώλειας των προϊόντων κατά την επιστροφή τους, δεν φέρουμε καμία ευθύνη.

Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ), τηλεοράσεων και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση.

Εξαιρέσεις:

Προϊόντα όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα) για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, δεν επιστρέφονται
 

Για την αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει απαραιτήτως να αποστείλετε mail στην διεύθυνση smgaitan@otenet.gr συμπληρώνοντας  τα πεδία και στα σχόλια γράψτε το Προϊόν τον Σειριακό αριθμό και την Ημερομηνία αγοράς.

Σημειώνεται ότι αλλαγή πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση και κόστος για τον πελάτη ΕΝΤΟΣ 7 ΗΜΕΡΩΝ - καταναλωτή, πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του μέριμνα και ευθύνη.

Διευκρινίζεται πάντως ότι για να ασκήσει ο πελάτης - καταναλωτής το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να προχωρήσει στην επιστροφή των αγαθών και γενικά σε κάθε επιστροφή μη ελαττωματικού αγαθού, αυτή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός της ως άνω αποκλειστικής προθεσμίας, δηλαδή η δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να περιέλθει στην Εταιρεία το αργότερο εντός αυτής της προθεσμίας (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας).

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης – καταναλωτής οφείλει είτε να συμπληρώσει και να υποβάλει ηλεκτρονικά το ΑΙΤΗΜΑ υπαναχώρησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρίας – mail : smgaitan@otenet.gr

Κατόπιν της ως άνω δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη - καταναλωτή, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του πελάτη - καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Η Εταιρεία προβαίνει στην επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο πελάτης – καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης - καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο πελάτης - καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Σημειωτέον ότι η Εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης - καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.

Εκτός εάν η Εταιρεία προσφέρθηκε να παραλάβει η ίδια το πωλούμενο προϊόν, η Εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το προϊόν ή μέχρι ο πελάτης - καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω το προϊόν. Από την πλευρά του, ο πελάτης - καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στην Εταιρεία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 7ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην Εταιρεία την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης, ακριβώς στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη - καταναλωτή, ήτοι στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με την συσκευασία τους και το σύνολο των εξαρτημάτων, των ταμπελών/σημάνσεων (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ.) και των εντύπων και των παραστατικών που τα συνοδεύουν.

Ειδικώς, στην περίπτωση των ειδών που περιλαμβάνονται σε ειδικότερη συσκευασία, ιδίως για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (όπως όλως ενδεικτικώς π.χ. ξυριστικές - κουρευτικές μηχανές, οδοντόβουρτσες κλπ.), η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί, δηλαδή το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση τηςπρομήθειας σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.Η προθεσμία τηρείται εάν ο πελάτης - καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 7 ημερολογιακών ημερών.

Ο πελάτης - καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

Ο πελάτης - καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Τέλος, σε κάθε περίπτωση, για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το τμήμα επιστροφής προϊόντων στο 2725029010.